Παρεμβάσεις έγιναν από τα μέλη της”Πρωτοβουλίας Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο του Νομού Πέλλας“ Δημήτρη Βάλτση και Σωκράτη Βόλτση τόσο κατά την παρουσίαση επικαιροποιημένων στοιχείων της Μελέτης Σκοπιμότητας (του 2008) για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Πέλλας,μέσω Γιαννιτσών,στις 27-3-2018 στα Γιαννιτσά,(όπου συμμετείχαν, ο Γεν.Διευθυντής του ΟΣΕ κ.Γρ. Σαμπατακάκης,ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών κ. Αθ. Βούρδας, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ.Γ.Κακουλάκης και ο Δ/νων Σύμβουλος κ.Π.Θεοχάρης), όσο και στο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη (28/03/2018) παρόντος και του Πρωθυπουργού της χώρας Α.Τσίπρα.
Στα τροχαία ατυχήματα και το φόρο αίματος που πληρώνουν οι πολίτες στο ακατάλληλο οδικό δίκτυο Θεσσαλονίκης- Πέλλας, την υπερτοπική σημασία της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης μέσω Γιαννιτσών, που μπορεί να αποτελέσει και μέρος της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και τα πολλαπλά οφέλη που θα προκύψουν αναφέρθηκε ο Δημήτρης Βάλτσης τονίζοντας την αναγκαιότητα για την υλοποίησή της.Το φιλικό πεδινό ανάγλυφο και η απουσία μεγάλων έργων καθιστούν την κατασκευή της εύκολη και χαμηλού κόστους.
Στη μακρόχρονη πορεία των διεκδικήσεων και δράσεων της ”Πρωτοβουλίας Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο του Νομού Πέλλας“ και τα θετικά τους αποτελέσματα στην κατεύθυνση ανάδειξης και υλοποίησης της νέας σιδηροδρομικής χάραξης μέσω Γιαννιτσών αναφέρθηκε ο Σωκράτης Βόλτσης. Το χαμηλό κόστος κατασκευής του έργου,η υπερτοπική σημασία του και τα πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη από αυτό,καθιστούν αναγκαία την άμεση πολιτική δέσμευση για την υλοποίησή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.