ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΕΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
Στις ράγες η «σιδηροδρομική Εγνατία» κόστους 5 δισ. ευρώ
Της Μαρίας Μόσχου (εφημερίδα "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" 16-11-2016 )
"Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ένα από τα πιο φιλόδοξα project του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, η σιδηροδρομική Εγνατία με κόστος τουλάχιστον 5 δισ. ευρώ. Πρόκειται για ένα έργο που έχει εξαγγελθεί εδώ και δεκαετίες, ωστόσο το τεράστιο κόστος του αλλά και ο χρόνος περάτωσής του το έχει οδηγήσει στις καλένδες. "περισσότερα" εδώ
Στό παραπάνω δημοσίευμα γίνεται λόγος για ανάπτυξη της Σιδηροδρομικής Εγνατίας η οποία περιλαμβάνει τη σύνδεση με την Καλαμπάκα και το θεσσαλικό δίκτυο από τη μία και τη σύνδεση με το νέο λιμάνι της Καβάλας από την άλλη.
Όμως, αγνοείται πλήρως η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Πέλλας μέσω Γιαννιτσών ( αν και γίνεται αόριστη αναφορά σε "νέα χάραξη" από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κοζάνη και τα Γρεβενά ) που εκτός από τη σπουδαιότητά της ως προαστιακή περιφεριακή σύνδεση μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει μέρος της Σιδηροδρομικής Εγνατίας συντομεύοντας κατά πολύ το χρόνο μετάβασης όχι μόνο στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κοζάνη-Ηγουμενίτσα αλλά και προς τα δυτικά Βαλκάνια.
Ακόμη,το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ" (27-6-2009) όπου γίνεται σαφής αναφορά για διέλευση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας από τα Γιαννιτσά στη διαδρομή Καβάλα-Θεσσαλονίκη -Κοζάνη, όπως προβλεπόταν στο τότε αντίστοιχο φιλόδοξο project του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών.
ΤΗΝ "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.